- Община Върбица
- /
- Административно обслужване
Menu
Административно обслужване
Административните услуги, които Община Върбица извършва, се предоставят от Център за административно обслужване.
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Център за услуги и информация на гражданите, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
чрез лицензиран пощенски оператор;
по електронен път
- Лично или чрез упълномощено лице в Център за услуги и информация на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
> като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
> като вътрешна куриерска пратка;
> като международна препоръчана пощенска пратка;
Начин на плащане:
На гише „Каса” в Център за услуги и информация на гражданите;
По банкова сметка:
BIC:
IBAN:
БАНКА:
С платежна карта чрез терминално устройство ПОС в Център за услуги и информация на гражданите.